دانلود آهنگ جدید محمد زارع بنام سال خوب

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سلام خوش اومدی به وبلاگ من امیدوارم لحظاتی خوش داشته باشید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
حامد -ع
11:18
دو شنبه 15 دی 1393

متن آهنگ جدید محمد زارع بنام سال خوب :

چقدر وقتی که بودی حال خوبی بود

ته فنجون قهوم فال خوبی بود

نمی دونی چقدر من خوشحال بودم

چقدر سالی که بودی سال خوب ای بود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد زارع بنام سال خوب

♫♫♫♫♫♫

دلم می گیره از بارون که می باره

دلم چند وقته که آرامش نداره

هنوز عادت نکردم به نبود تو

هنوز چشمای من تا صبح می باره

چقدر وقتی که بودی حال خوبی بود

ته فنجون قهوم فال خوبی بود

نمی دونی چقدر من خوشحال بودم

چقدر سالی که بودی سال خوب ای بود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد سال خوب از زارع

♫♫♫♫♫♫

هنوز یادم نرفته وعده های تو

چرا یادم نمیره خنده های تو

از این شب های تنهایی دلم تنگه

دلم تنگ میشه هر ساعت برای تو

چقدر وقتی که بودی حال خوبی بود

ته فنجون قهوم فال خوبی بود

نمی دونی چقدر من خوشحال بودم

چقدر سالی که بودی سال خوب ای بود

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد زارع بنام سال خوب

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد زارع بنام سال خوب


تعداد بازدید از این مطلب: 354
موضوعات مرتبط: آهنگ ها , ,
بازدید : 354

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام رنگ را دوست دارید؟؟؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود