دانلود آهنگ جدید یزدان بنام صاحب جمعه های من

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سلام خوش اومدی به وبلاگ من امیدوارم لحظاتی خوش داشته باشید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
حامد -ع
20:37
دو شنبه 15 دی 1393

متن آهنگ جدید یزدان بنام صاحب جمعه های من :

پای تو میشینم بیا یه سجدگاه من تویی

تو برزخ دنیای من تنها پناه من تویی

تقویم من پر شده از این جمعه های غرق غم

پس کی میای که من از این دلتنگیا رها بشم

هر جمعه یه دریا میشن بغض تو لحظه های من

خودت می دونی این غم ها صاحب جمعه های من

هر جمعه یه دریا میشن بغض تو لحظه های من

خودت می دونی این غم ها صاحب جمعه های من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یزدان بنام صاحب جمعه های من

♫♫♫♫♫♫

چند سال مونده چشم من منتظر پا قدمت

چند سال با خودم بگم دلتنگم و ندیدمت

تمام کن این دلتنگیا بی رحمه این فاصله ها

فکرشم منو پیر می کنه یه جمعه ی دیگه نیار

هر جمعه یه دریا میشن بغض تو لحظه های من

خودت می دونی این غم ها صاحب جمعه های من

هر جمعه یه دریا میشن بغض تو لحظه های من

خودت می دونی این غم ها صاحب جمعه های من

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یزدان بنام صاحب جمعه های من

دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یزدان بنام صاحب جمعه های من


تعداد بازدید از این مطلب: 315
موضوعات مرتبط: آهنگ ها , ,
بازدید : 315

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام رنگ را دوست دارید؟؟؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود