بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سلام خوش اومدی به وبلاگ من امیدوارم لحظاتی خوش داشته باشید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
حامد -ع
16:35
جمعه 28 اسفند 1394

Clash of Clans v8.116.11 – آپـدیـت جدید بازی محبوب “کـلـش آف کـلـنـز” مخصوص آندروید!

تعداد بازدید از این مطلب: 481
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
حامد -ع
23:37
دو شنبه 15 دی 1393

بازی جدید CSR Racing v1.8.0 - بازی جذاب و پر طرفدار مسابقات شتاب برای سیستم عامل اندروید شما منتشر شده است . در این بازی شما با اتومبیل دلخواه خود وارد مسابقه می شوید و با بالاترین سرعت و قدرت وارد مسابقه ای هیجانی می شوید . این اتومبیل ها از کمپانی مشهور بی ام و شورولت و … می باشد که بازی را جذاب تر می کند .

تعداد بازدید از این مطلب: 505
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
حامد -ع
21:3
دو شنبه 15 دی 1393

پیشنهاد ویژه!حتما دانلود کنید

نسخه آنلاک شده

نرم افزار مدیریت دانلود اندروید Advanced Download Manager Pro که آخرین نسخه آن در سایت ما به روز رسانی شده است, نسخه پولی بصورت کاملا رایگان برای شما عزیزان که مدیریت حرفه ای دانلود فایل ها از اینترنت را برای شما فراهم می کند, قسمت تنظیمات این نرم افزار مدیریت دانلود بسیار گسترده بوده و امکانات فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد, اگر به دنبال نرم افزاری برای دانلود انواع فایل های خود از اینترنت هستید Advanced Download Manager Pro را امتحان کنید.

قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود در اندروید در نسخه جدید Advanced Download Manager Pro
تعداد بازدید از این مطلب: 433
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
حامد -ع
21:0
دو شنبه 15 دی 1393

لانچر اندروید Larus Launcher Prime که رابط کاربری سیستم عامل اندروید 5 را در گوشی اندروید شما فراهم می نمایید, لانچری زیبا با نوار وضعیت هوشمند و با قابلیت های مختلف مانند مخفی کردن اپلیکیشن ها و نمایش سریع پنجره ها! اگر می خواهید محیط اندروید خود را به اندروید پنج تغییر دهید و یک لانچر زیبا و شیک و سبک را تجربه کنید بهتر است لانچر Larus Launcher Prime را نصب و استفاده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 391
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
حامد -ع
20:56
دو شنبه 15 دی 1393

نرم افزار Textra SMS ارائه شده است تا محیط اس ام اس ( پیامک) موجود در اندروید شما را بصورت کلی دگرگون کند, معمولا محیط پیام ها در اندروید 4.0 و بالاتر ( در حالت کلی) بسیار ساده و خسته کننده است, و شما فقط می توانید اس ام اس دریافت یا ارسال کنید, اما هیچ خبری از کارایی های فوق العاده نیست ؟؟ هیچ خبری از ارسال اس ام اس گروهی یا تغییر وشخصی سازی داخلی در آن نیست! خوب نرم افزار Textra SMS v2.22 ارائه شده است تا شما را از سادگی و خسته کنندگی محیط اس ام اسی خود نجات دهد و یک جایگزین عالی در اندروید شما باشد.

تکسترا اس ام اس نرم افزاری سریع و ساده

شعار این برنامه ساده و زیبا و سریع می باشد و وقتی از آن استفاده کنید متوجه خواهید شد که واقعا هم چنین است,دارا بودن تعداد زیادی شکلک (Smiley) که واقعا به شما کمک میکند تا احساس خود را در آن لحظه بیان کنید یا از محیط متنی خسته کننده را برای شما جذاب کند.

ارسال اس ام اس گروهی

کارایی ها Textra SMS به همین جا ختم نمی شود, شما می توانید برای هر شخص در لیست Contact خود یک عکس قرار دهید و به تمام لیست ذخیره شده در گوشی یا تبلت خود پیامک گروهی ارسال کنید, گزارش رسیدن پیامک ارسالی خود را ببینید و یک امضاء برای خود تعریف کنید تا در پایین تمام اس ام اس های شما به نمایش در آید.

تغییر اندازه و فونت اس ام اس های خود

زیباییی و متفاوت بودن ظاهر Textra SMS هم در نوع خود جذاب است, اگر عادت دارید همه چیز را با فونت درشت یا ریز بخوانید در این برنامه برای شما امکان چنین کاری وجود دارد تا اندزه و رنگ فونت را مشخص کنید و محیط پیامکی خود را به رنگ تیره یا روشن در بیاورید.

Textra sms قرار گرفتن آخرین نسخه, نرم افزاری جهت تغییر محیط اس ام اس اندروید 4.0 و بالاتر با امتیاز 4.4 از 5 که ساده زیبا و سریع است.
تعداد بازدید از این مطلب: 416
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
حامد -ع
11:51
دو شنبه 15 دی 1393

بازی بوکس روبات ها با گرافیک سه بعدی و جذاب Real Steel World Robot Boxing

امتیاز در گوگل پلی 4.5 از 5.0

یک بازی جذاب و گرافیک بالا, در سبک رزمی و اکشن با نام Real Steel World Robot Boxing که می توانید هم اکنون جدیدترین نسخه آن را از سایت یک موبایل دانلود نمایید. بازی که دارای گرافیک بالایی است و توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی از آن خود کند. در بازی شما باید در نقش یک ربات وارد رینگ مسابقات بوکس شوید و در مقابل دیگر روبات های بوکسور قرار گیرید و آنها را با ضربات مشت آهنین خود از میدان به در کنید.

صداگذاری بسیار زیبا و هماهنگ در کنار گرافیک بالا بازی باعث می شود تا اوج هیجان را در بازی Real Steel World Robot Boxing تجربه کنید. ضربات پی دی پی مشت و ضربات پا تجربه عالی را برای شما فراهم می کند.در بازی 10 عدد روبات بوکسور وجود دارد که باید یکی از آنها را انتخاب کنید و بازی را شروع نمایید, البته در ابتدا محدودیت هایی در استفاده دارید که با عبور از مراحل بازی می توانید ربات های جدید را باز کنید و یا روبات مورد علاقه خود را ارتقا دهید. در بازی در مجموعه 32 کارکتر برای استفاده در مسابقات وجود دارد که می توانید بصورت تکنفره و یا چندنفره و از طریق Wi-Fi با دیگر دوستان خود بازی کنید. حالت دیگری نیز برای بازی چندنفره در بازی وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین با سایر بازیکنان جهان به مسابقه بپردازید. در دسترس بودن قدرت های یو پی اس برای افزایش قدرت مبارزه که می توانید در 10 محیز مختلف بازی را تجربه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 398
موضوعات مرتبط: اندروید , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

کدام رنگ را دوست دارید؟؟؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود